Érvek az állami tulajdonú légitársaság fenntartása mellett:
...ennyi.
Semmi szükség állami fodrászszalonra, csemegeüzletre vagy golfpályára, ugyanis ezeket a szolgáltatásokat a piac képes nyújtani a fogyasztói igényekhez igazodva. Ugyanígy nincs szükség állami légitársaságra sem. Ha van fogyasztói igény Budapestről induló járatokra - és nyilvánvalóan van - akkor ezt az igényt az egyébként rendkívül kompetitív légiközlekedési szektor ki fogja szolgálni. A Malév csődjével keletkező piaci résre az európai légitársaságok pillanatok alatt lecsapnak (Ryanair, Wizzair, Smartwings, Lufthansa, airberlin, stb.), gyorsan képesek pótolni a kieső kapacitást. Pár hónap múlva az utasok észre sem fogják venni, hogy eltűnt a Malév - mi, magyar adófizetők, pedig megkönnyebbülhetünk, hogy eggyel kevesebb pazarló állami vállalatot kell eltartanunk.